Best In Class – unik på kundeloyalitet

Loyalty AwardLoyalty Group giver dig igen en unik mulighed for at hente inspiration fra nogle af de virksomheder, som er allerbedst til at skabe loyale kunder og en succesfuld forretning.

Deltag på vores LoyaltyInsight-konference "Best in Class - unik på kundeloyalitet" den 20. november og hør blandt andet, hvordan Jumeirah Group, som står bag luksushoteller i blandt andet Dubai og Aston Martin, producent af ikoniske sportsvogne, arbejder med at skabe unikke kundeoplevelser.

Du kan også møde de danske virksomheder, som har de mest loyale kunder i deres branche i 2013 (kilde: BrancheIndex). Vi belønner deres kundeorientering med årets Loyalty Awards og har bedt blandt andre Telmore og Waoo! dele baggrunden for deres succes med os på dagen.

 

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet