Nu kan du teste din Loyalty IQ – og udfordre andre

Loyalty Group har udviklet en sjov og anderledes test, som giver dig mulighed for at udfordre både dig selv og andre på viden om kundeorientering.

loyalty-iqFormålet med Loyalty IQ-testen er først og fremmest at underholde, provokere og inspirere til arbejdet med kundeorientering. Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group siger om testen:

- Loyalty IQ er tænkt som en gimmick, der både kan få folk til at trække på smilebåndet og give dem noget at tænke over i arbejdet med kundeorientering.

Er du klogere end de andre på kundeorientering?

Testen består af 27 udsagn om kundeorientering, som du skal besvare med enten "sandt" eller "falsk" inden for områderne:

  • Metoder til at opnå kundeindsigt
  • Teorien bag kundeorientering
  • Kommunikationen med kunderne
  • Motivation af organisationen

Dine svar bliver til sidst omregnet til din Loyalty IQ, og hvis du er tilfreds med resultatet, kan du vælge at udfordre andre personer i dit netværk på viden om kundeorientering. 


Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet