Ny projektleder og personlig assistent hos Loyalty Group

Mette LindMette Lind er startet som projektleder og personlig assistent for adm. direktør Mikkel Korntved med hovedfokus på at koordinere og styre projekter. Hun svarer her på en række spørgsmål om sin rolle hos Loyalty Group. 

Hvad har du beskæftiget dig med tidligere?

Koordinering er det overordnede ord for mine tidligere ansættelser - både projekt og processer/arbejdsgange. En stor del af tiden i rejsebranchen og altid i funktioner med fokus på kundeservice.

Hvilke faglige kompetencer vil du fremhæve?

Jeg er og lever struktur i ordets bogstaveligste forstand og har naturligt en stor systemforståelse. At overholde deadlines, følge op og til dørs er en selvfølge for mig - altid med fokus på en effektiv og dokumenteret proces. Derfor ligger projekter og "løse bolde" lige til højrebenet.

Hvordan vil du beskrive dine personlige styrker?

Jeg er pligtopfyldende og har et stort behov for at levere konkrete resultater, hvilket hjælper mig til at være vedholdende i bl.a. længerevarende projekter. Jeg er konstruktiv og løsningsorienteret og sidst men ikke mindst positiv af natur.

Hvorfor valgte du at tage jobbet hos Loyalty Group?

Jeg synes Loyalty Group er en spændende virksomhed med en fantastisk mission. Når man er flasket op i rejsebranchen, hvor kundeservice/orientering er altafgørende, er det helt naturligt, at alle bør have fokus på dette område. Ydermere er der mange spændende opgaver og projekter, hvor mine kompetencer kan udnyttes til fulde. 

Hvordan vil du beskrive din rolle hos Loyalty Group?

Jeg gør hvad jeg kan for at holde fast i alle ender og "gøre livet lettere" for Direktør Mikkel Korntved - både på den korte og lange bane. Jeg støtter op om vores konsulenter og er superbruger og administrator på vores CRM system. Samtidig er jeg et administrativt omdrejningspunkt og projektleder på flere interne projekter.

Hvad kan du bidrage med i forhold til os og vores kunder?

Mit fokus på struktur og proces skaber over tid større effektivitet og i koordineringen med vores kunder skaber det overblik og sikrer, at de som minimum får, det vi lover.

Se medarbejdere hos Loyalty Group

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet