Nye kurser: Effektiv kundeservice med kunden i centrum

WestergaardLoyalty Group tilbyder nu kurser til ansvarlige for Kundeservice i samarbejde med kursusudbyderen Westergaard. Formålet er at klæde Kundeservice på til at arbejde mere effektivt og samtidig styrke relationen til kunderne. 

I første omgang udbyder Loyalty Group kurserne "Nye styringsmål i Kundeservice" og "Kundeklager er en gave". Begge er heldagskurser, der kombinerer fakta, teori og praktiske øvelser. Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group siger om kurserne:

- Vores mål er at klæde Kundeservice på til at agere mere kundeorienteret - til gavn for både virksomhed, kunder og medarbejdere. I første omgang udfordrer vi de overordnede styringsmål og håndteringen af klager i Kundeservice.

Få mere information om kurserne

Kurserne henvender sig primært til ledere, teamledere, og koordinatorer i Kundeservice, som ønsker inspiration til at opbygge en effektiv kundeservicefunktion med kunden i centrum. Få mere information om de to kurser her:

Nyt styringsmål i Kundeservice
Kundeklager er en gave

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet