Se vores arrangementer i 2013 – vi fortsætter succesen

Loyalty Group fortsætter successen i 2013 med en række nye seminarer med fokus på, hvordan du kan styrke kundeorienteringen i din virksomhed. Sæt kryds i kalenderen den 10. april, hvor vi afholder vores næste seminar "Kurs mod øget kundeorientering".

ArrangementerFormålet med vores seminarer er at give dig inspiration i form af konkrete eksempler, anbefalinger og resultater fra andre virksomheder, som har haft succes med at sætte kundeorientering på agendaen. CRM & Sales Manger hos Kuwait Petroleum Søren Heissel har deltaget på flere af vores seminarer og udtaler:

- Seminaret var meget inspirerende og satte tanker i gang omkring, hvordan vi kan skabe en endnu tættere kontakt til vores kunder. Loyalty Group præsenterede konkrete og brugbare modeller, som vi kan overføre direkte til vores egen situation. Jeg blev især inspireret af deres tanker omkring, hvordan man kan sætte kunderne i centrum og arbejde med at skabe kundeloyalitet i praksis.

Vi har generelt fået meget positive tilbagemeldinger på vores seminarer i 2012 og lander på en gennemsnitlig tilfredshedsscore på 5,6 (på en 7-punktsskala, hvor 7 er mest tilfreds). Vi evaluerer løbende vores seminarer og forbedrer dem med udgangspunkt i de tilbagemeldinger, vi får fra deltagerne. 

Kurs mod øget kundeorientering den 10. april

Sæt kryds i kalenderen den 10. april, hvor vi afholder vores næste seminar "Kurs mod øget kundeorientering". Her sætter vi fokus på, hvordan du sikrer en struktureret kundeorientering i hele din virksomhed og overvinder de mest almindelige udfordringer. Dong Energy og Danfoss deler ud af deres erfaringer og giver konkrete anbefalinger til at sikre fokus på kunderne og styrke forretningen. 

Læs mere om seminaret: Kurs mod øget kundeorientering


 

Se hele vores arrangementskalender for 2013

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet