Waoo! bevarer førsteplads i BrancheIndex Internet

Waoo!Energiselskabernes fælles salg- og marketingorganisation for fiberbaseret internet, telefoni og TV, Waoo!, har  for andet år i træk vundet førstepladsen som selskabet med de mest loyale internetkunder. Men den solide førerposition betyder ikke, at Waoo! nu læner sig tilbage og hviler på laurbærrene.

Markedsdirektør i Waoo!, Ole Herstal understreger, at det er vigtigt, at Waoo! de kommende år fastholder fokus på kundeoplevelsen og beskriver situationen således:

- Vores førsteplads i Loyalty Groups årlige undersøgelse BrancheIndex Internet bekræfter, at vi er på rette vej, og det er afgørende, at vi de kommende år fastholder momentum. Hvis vi hviler på laurbærrene, står vores konkurrenter klar i kulissen til at overtage vores kunder - her er der kontant afregning med direkte konsekvens for vores forretning. Derfor er der ingen tvivl hos os; kunden skal fortsat være i centrum for vores aktiviteter og fokusområder. Ærlighed er central for os i relationen med vores kunder. De skal vide, at de kan regne med os, og at de hos Waoo! får den stabilitet og hastighed, de regner med.

Inspiration til fastholde kundefokus

Waoo! diplomDet fortsatte kundefokus blev markeret den 17. april, hvor repræsentanter for energiselskaberne var samlet hos Waoo! i Århus til en inspirationsdag, der havde kundeloyaliteten som et centralt tema. Loyalty Group præsenterede Waoo!´s flotte resultater i BrancheIndex Internet og gav deltagerne inspiration til den videre kundeorientering.

Endelig fik markedsdirektør i Waoo!, Ole Herstal, overrakt diplomet for Waoo!´s førsteplads. Adm. direktør i Loyalty Group, Mikkel Korntved, giver Waoo! følgende budskab med på vejen:

- Waoo! har i samarbejde med energiselskaberne markeret sig stærkt i kundernes bevidsthed som en internet- og TV-udbyder med fokus på den samlede kundeoplevelse og et stærkt og værdiskabende produkt som omdrejningspunkt.

Dette aflæses tydeligt i Waoo!´s resultater i BrancheIndex Internet 2013, hvor Waoo! igen på mange afgørende parametre lægger betydelig afstand til konkurrenterne. Resultatet vidner om et gennemgående kundefokus på tværs af energiselskaber og i alle led af organisationerne.

Læs mere om BrancheIndex Internet

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet