CMO Index 14: Download rapport med resultaterne

Du kan nu downloade rapporten, der beskriver og perspektiverer resultaterne fra CMO Index 14. Få indblik i de indsatser, udfordringer og målsætninger, som står øverst på de marketingansvarliges agenda.

CMO Index 14 rapportNæsten 200 marketingansvarlige har deltaget i CMO Index 14 og været med til at tegne et billede af tendenserne i de danske marketingafdelinger.

Læs hovedkonklusionerne fra CMO Index 14

I rapporten kan du læse de vigtigste hovedkonklusioner, som vi har valgt at perspektivere i en række artikler. Vi har også bedt en headhunter, en professor, en salgsdirektør og en marketingdirektør om at dele deres holdning til resultaterne.

Hovedkonklusionerne i rapporten er:

  • Big Data fortsætter med at vokse
  • Større omsætning og højere kundeloyalitet er i fokus
  • Det bliver vanskeligere at markedsføre de kommende 12 måneder
  • IT i marketing - flere muligheder end kompetencer
  • De sociale medier lever stadig et ambivalent liv


Bliv klogere på tendenserne i Marketing

Vi bringer løbende uddrag fra rapporten i vores nyhedsbrev LoyaltyNews, og du har også mulighed for at downloade hele rapporten gratis.

Kontakt researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 70252627, hvis du vil vide mere om resultaterne fra CMO Index 14.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet