Kom til SuperOffice-seminar den 7. oktober

Bemærk: Arrangementet er afholdt.

Den 7/10 kan du hente inspiration til at tage skridtet fra tilfredse til loyale kunder, når Mikkel Korntved fra Loyalty Group taler på SuperOffice-seminaret "Tilfredse kunder er for tøsedrenge!".

SuperOfficeDet er et faktum, at 63 % af alle kunder fravælger en virksomhed, alene fordi de føler, at de bliver mødt med ligegyldighed (kilde: Bloomberg BusinessWeek).

De store vindere er de virksomheder, der formår at løfte barren og gøre deres kunder så begejstrede, at de bliver til loyale ambassadører der køber mere, bliver længere og anbefaler virksomheden til andre.

Bliv udfordret på kundetilfredshed

Kom og vær med til en formiddag, hvor der bliver skubbet til vanetænkning og fordomme, når det gælder virksomhedernes evne til at forvandle tilfredse kunder til loyale ambassadører.

Tid: Tirsdag den 7. oktober
Sted: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Amager Boulevard 70, København S
Pris: Gratis

Mikkel Korntveds indlæg "Er din virksomhed tilstrækkeligt kundeorienteret?" sætter især fokus  på:

  • Typiske barrierer i arbejdet med kundeorientering
  • Forskellen på at have tilfredse og loyale kunder
  • De vigtigste skridt mod en øget kundeloyalitet. 

Bemærk: Arrangementet er afholdt.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet