Mission Kundeorientering – fra tanke til resultater

På Loyalty Insight-seminaret den 19. november giver vi dig mulighed for at lære fra virksomhedsledere, som har succes med Mission Kundeorientering.

Hør blandt andet, hvordan adm. direktør i Nyhavn Rejser, Henrik Fuglsang, og koncerndirektør i TDC, Jens Aaløse, har taget skridtet fra strategiske tanker til forretningsmæssige resultater. Du får blandt andet indblik i:

  • de vigtigste forudsætninger for at opnå succes med kundeorientering
  • konkrete værtøjer til at understøtte processen mod øget kundeorientering
  • de største udfordringer og faldgruber i arbejdet med kundeorientering
  • det forretningsmæssige udbytte af arbejdet med kundeorientering.

Seminaret henvender sig til dig, som har ansvaret for at udvikle kundeorientering og -loyalitet, og som ønsker inspiration til at skabe konkrete og målbare resultater.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet