NPS – Den hellige gral eller et fatamorgana?


Dette arrangement er afholdt og derfor lukket for tilmelding


Den 21.maj sætter vi fokus på styrker og svagheder ved Net Promoter Score i arbejdet med at skabe loyale kunder. Bliv klædt på til at komme godt i gang med NPS eller få endnu mere ud af arbejdet med jeres eksisterende loyalitetsanalyser. Få indblik i TDC's og OK's arbejde og erfaringer med NPS-metoden og hør:

  • Hvilke muligheder og begrænsninger du bør være opmærksom på ved NPS
  • Hvilke metoder og indsatser du bør overveje at supplere NPS med
  • Hvordan du får størst muligt udbytte af dine loyalitetsanalyser

Tid: Onsdag den 21. maj 2014 kl. 08.30-12.15
Sted: Loyalty Group, Smedeland 30, 2600 Glostrup
Pris: Normalpris: 595 kr. ekskl. moms. Særpris for modtagere af LoyaltyNews: 395 kr. ekskl. moms.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet