Nyt white paper sætter værdi på kundeloyalitet

Loyalty Groups white paper "Show Me the Money!" giver dig de økonomiske argumenter for et øget kundefokus i din virksomhed.

De stærkeste argumenter for at sætte kunderne på agendaen er dem, der kan aflæses direkte på virksomhedens bundlinje.

De økonomiske effekter af øget kundeloyalitet

Loyalty Groups nye white paper "Show Me the Money!" sætter derfor fokus på de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du argumentere for værdien af:

  • Øget fastholdelse af kunderne
  • Større andel af kundernes budget
  • Flere nye kunder via anbefalinger
  • Lavere administrative omkostninger.

Vi gå i dybden med hvert af disse områder i "Show Me the Money!" og giver dig inspiration til at lave de regnestykker, som skal sætte en tyk streg under, at kundefokus betaler sig - også økonomisk.


Kom videre i arbejdet med kundeloyalitet

Kontakt os på telefon +45 70252627, hvis du vil videre i arbejdet med at skabe loyale kunder. Hos Loyalty Group kan vi blandt andet hjælpe dig med at:

  • udregne den økonomiske værdi af øget kundeloyalitet
  • sikre fuld opbakning hos resten af ledelsen
  • analysere og prioritere virksomhedens indsatser
  • motivere organisationen til et øget kundefokus
  • implementere konkrete tiltag i virksomheden.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet