Den årlige kundeanalyse er død!

Hør hvordan du sikrer optimal kundeindsigt for de rigtige medarbejdere på det rigtige tidspunkt - og opnår resultater i arbejdet med kundeorientering.

Seminar - Den årlige kundeanalyse er dødLoyalty Group sætter på seminaret "Den årlige kundeanalyse er død" fokus på, hvordan du sikrer optimal kundeindsigt som grundlag for arbejdet mod en øget kundeorientering.

Hør blandt andet:

  • Hvordan du sikrer optimal kundeindsigt på det rigtige tidspunkt
  • Hvordan du fastlægger organisations behov for kundeindsigt
  • Hvordan du udnytter indsigten optimalt på tværs af virksomheden
  • Hvordan du tager skridtet fra kundeindsigt til øget kundeloyalitet

Vi har også inviteret AP Pension, SuperOffice og Copenhagen Business School til at dele deres erfaringer med at skabe og udnytte kundeindsigt optimalt i arbejdet mod øget kundeorientering. 

Se programmet

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet