Loyalty Group er igen sponsor på Dialogkonferansen 2015

Loyalty Group deltager for 10. år på Dialogkonferansen i Strömstad, som er en af Skandinaviens førende konferencer inden for kundeloyalitet, Customer Experience, marketing og CRM. 

DialogkonferansenMikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group ser frem til igen at hente inspiration på konferencen, som byder på 3 dage med internationale workshops og foredrag fra blandt andet Nike, Starbucks, Samsung, Air France, KLM og Harley Davidson.

Mikkel udtaler om konferencen:
- Det er tiende år i træk, jeg deltager på konferencen. Jeg ser frem til høre nogle interessante indlæg, og at få yderligere inspiration omkring internationale trends på kundeorientering. Ikke mindst hvordan best in class-virksomheder skaber tatoveringsværdige kunderelationer og brands. Konferencen er samtidig en oplagt mulighed for at styrke både det danske og internationale netværk, og udveksle erfaringer med ligesindede.

Tilmeld dig Dialogkonferencen

Dialogkonferansen bliver afholdt den 23.-26.august 2015 på Strömstad Quality, Spa & Resort på den svenske vestkyst. De sidste 3 år har konferencen været udsolgt med mere end 500 deltagere, så den norske arrangør anbefaler hurtig tilmelding.

Pris NOK 15.800,-

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet