Succes eller fiasko med Customer Journey Mapping?

Lær hvordan du opnår størst mulig værdi af arbejdet med Customer Journey Mapping på vores seminar den 24. februar.

Customer Journey MappingLoyalty Group sætter arbejdet med Customer Journey Mapping i perspektiv i forhold til din virksomheds overordnede mål om en øget kundeorientering.

Lær fra andre

Vi har også inviteret Bisnode og Skandia til at dele deres erfaringer med Customer Journey Mapping. Hør blandt andet:

  • Hvorfor du skal arbejde med Customer Journey Mapping
  • Hvordan du skaber en optimal struktur for øget kundorientering
  • Hvordan du opnår succes med Customer Journey Mapping
  • Hvilke typiske faldgruber du skal være opmærksom på
  • Hvordan du konkret kan gribe processen an

Tilmeld dig hurtigt

Der er kun et begrænset antal pladser på dagen, så vi anbefaler, at du melder dig hurtigt til, hvis du vil være sikker på en plads.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet