Loyalty Group er sponsor på Dialogkonferansen 2016

Loyalty Group deltager igen i år på Dialogkonferansen i svenske Strømstad, som er Skandinaviens førende konference inden for digital marketing, CRM og kundeorientering. Konferencen har i år 20 års jubilæum.

DialogkonferansenÅrets konference præsenterer indlæg fra førende kundeorienterede virksomheder såsom Levi Strauss & Co., Disney Interactive, Maserati, Carlsberg, GE, Apple og mange andre.

Mikkel Korntved, direktør i Loyalty Group, ser frem til endnu en gang at hente inspiration på konferencen, som byder på 3 dage med internationale foredrag og workshops. Han siger om konferencen:

- Det er 11 år i træk, jeg deltager på konferencen, og jeg ser frem til at få et indblik i tendenserne inden for individuel kundedialog og -behandling. Samtidig er konferencen en oplagt mulighed for at styrke både det danske og internationale netværk og udveksle erfaringer.

Konferencen i Strømstad har i år 20 års jubilæum og byder på, udover inspirerende talere, på golfturnering, båd tur og barbecue med udsigt over solnedgangen over havet.

Tilmeld dig Dialogkonferencen

Dialogkonferansen bliver afholdt den 28.-31.august 2016 på Strømstad Spa og Resort på den svenske vestkyst. De sidste 6 år har konferencen været udsolgt med mere end 500 deltagere, så arrangøren anbefaler hurtig tilmelding.

Pris NOK 16.300,-

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet