Nye projekter hos eksisterende kunder

Loyalty Groups kunder sætter stor pris på det arbejde vi udfører for dem. De indledende projekter følges derfor oftest op med mere omfattende og langvarige samarbejder. Vi er både glade og stolte over den tillid som vores kunder viser os i vores mangeårige partnerskaber.

FLSmidth

FLSmidth er bl.a. global markedsleder blandt leverandører af cementfabrikker, teknologi og serviceydelser til cementindustrien. FLSmidth startede i 2015 et pilotprojekt i samarbejde med Loyalty Group for at få kortlagt værdien af at arbejde mere målrettet med udvikling og fastholdelse af sine kunder. FLSmidth opnåede en værdifuld og unik indsigt i beslutningstagerne, samt hvad der reelt driver kundernes loyalitet. FLSmidth har nu udvidet samarbejdet yderligere i 2016 for at kunne understøtte den fremtidige salgsindsats. 

NNIT

NNIT er et af Danmarks største leverandører af IT-serviceydelser. En af de vigtigste grundsten i NNIT's succes er tilfredse og loyale kunder. NNIT gennemfører flere forskellige målinger for at følge udviklingen i kundernes tilfredshed og loyalitet via sit Customer Feedback Programme. Loyalty Group har for 4 år ansvaret for at gennemføre den årlige måling. Den årlige måling er rettet mod topledelsen hos NNIT's kunder. Her giver topledelsen en 360 graders vurdering af NNIT som samarbejdspartner, baseret på den kontakt, de har haft med NNIT i løbet af året.

BMW Danmark

Importøren BMW Danmark har besluttet at udvide sit mangeårige samarbejde med Loyalty Group til at indeholde en omfattende struktur for motivation og udvikling af deres forhandleres fokus på og arbejde med at fastholde og udvikle kundernes loyalitet over for både biler og de autoriserede værksteder.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet