Kundeloyalitet på tværs af brancher

Loyalty Group har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret  viden.

Loyalty Group er i fuld gang med BrancheIndex undersøgelser i 2017.

BrancheIndex undersøgelserne giver virksomhederne en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne på centrale områder som service, rådgivning, priser, produkter og markedsføring.

Unik konkurrentviden

Værdien af BrancheIndex og resultaterne er med til at:

  • styrke kundernes tilfredshed og loyalitet
  • få værdifuld viden om konkurrenterne
  • styrke markedsføringen med relevant fakta
  • forberede sig på omtale i pressen.

Kom med forslag til nye brancher

Vi udvider hele tiden antallet af undersøgelser og hører gerne fra dig med forslag til nye brancher, som vi skal rette loyalitetsbarometret mod. Vi gennemfører i dag BrancheIndex inden for:

  • Forsikring
  • Internet
  • Mobil
  • AutoIndex
  • Dagligvarer
  • Bank
  • Pension

Udtalelser fra tidligere undersøgelser

Vi har interviewet centrale medarbejdere fra en række af de bedst performende virksomheder og bringer her deres bud på årsagerne til deres succes.

Læs udtalelserne fra tidligere års undersøgelser

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet