Loyalty Group deltager igen på Dialogkonferansen 2017

Loyalty Group deltager igen i år på Dialogkonferansen i svenske Strømstad, som er Skandinaviens førende konference inden for digital marketing, CRM og kundeorientering. Konferencen havde sidste år 20 års jubilæum.

DialogkonferansenÅrets konference præsenterer indlæg fra førende kundeorienterede virksomheder såsom Elisabeth Arden, Disney Parks & Resorts Digital, Google, Hyperloop Transportation Technologies  og mange andre.

Mikkel Korntved, direktør i Loyalty Group, ser frem til endnu en gang at hente inspiration på konferencen, som byder på 3 dage med internationale foredrag og workshops. Han siger om konferencen:

- Det er 12 år i træk, jeg deltager på konferencen, og jeg ser frem til at få et indblik i tendenserne inden for individuel kundedialog og -behandling. Samtidig er konferencen en oplagt mulighed for at styrke både det danske og internationale netværk og udveksle erfaringer.

Konferencen i Strømstad havde sidste år 20 års jubilæum og byder på, udover inspirerende talere, på golfturnering, båd tur og barbecue med udsigt over solnedgangen over havet.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet