Presseomtale af BrancheIndex Pension

Her kan du se et uddrag af de atikler, som pressen har skrevet om BrancheIndex Pension:

Artikel

Medie


BrancheIndex Pension 2016

Her er de bedste og værste pensionsselskaber: Se hvordan dit klarer sig nyheder.tv2.dk, 15. dec. 2016
Sampension giver rivaler hård kamp i ny kundemåling borsen.dk, 15. dec. 2016
AP Pension-boss om kundeloyalitet i markant fald: Lavt afkast rammer os borsen.dk, 15. dec. 2016
Industriens Pension har branchens mest tilfredse kunder finanswatch.dk, 15. dec. 2016
De mest tilfredse pensionskunder er... fagbladet3f.dk, 15. dec. 2016


BrancheIndex Pension 2015

LP Pension: Kunderne skal forstå os borsen.dk, 23. januar 2016
Utilfredse kunder sabler Pensam borsen.dk, 23. januar 2016
Pensiondanmark går på datahøst for højere kundetilfredshed borsen.dk, 23. januar 2016


BrancheIndex Pension 2014

Kunder giver dumpekarakterer til finanssektoren business.dk, 22. juni 2015
Støvede pensionskasser har de gladeste kunder business.dk, 31. okt.
Støvede pensionskasser har de gladeste kunder Berlingske Business (s. 3), 1. nov.
Kommercielle pensionsselskaber får klø i ranking finanswatch.dk, 1. nov.
PensionDanmark har branchens mes tilfredse kunder pension.dk, 1. nov.

BrancheIndex Pension 2013
Danskerne aner ingenting om pensionspengene dr.dk, 15. nov. 2013

BrancheIndex Pension 2012
Halvdelen af os tænker aldrig på pensionen dr.dk, 16. okt. 2012
Kunderne klar til at sløjfe Pensam borsen.dk, 8. nov. 2012
Halvdelen af os tænker aldrig på pensionen finanswatch.dk, 16. okt. 2012
Ligegyldighed koster milliarder på pension finanswatch.dk, 9. jan. 2012

BrancheIndex Pension 2011

Børsen Investor, 9. jan. 2012

 

Få mere information om BrancheIndex Pension

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Pension.

Læs mere om BrancheIndex Pension

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet