Jane Lindgren

Backoffice

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeorientering?
Jeg mener, at succes er midlertidigt, men loyalitet varer evigt. Det er vigtigt at pleje sine relationer. Det gælder hele livet -både privat og på det forretningsmæssige plan.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Sammenhold, faglige stærke kompetencer og den behagelige omgangstone.

Jane LindgrenHvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
Bidrage til at skabe fokus om på vores vigtigste budskab om kundeloyalitet. Bistå ved interne projekter.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Jeg har altid en positiv tilgang til mine opgaver og altid et smil på læben. Jeg holder af kreative løsninger og nye tankegange med høj faglig kvalitet.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg kan være stædig.

Hvad er din største passion?
Stor rejselyst, design- og indretningsfokus samt stor prioritet af familielivet. Jeg får energiboost ved styrketræning og løb -med maraton på listen. 

Hvad er dit personlige motto?
Fremtiden kommer af sig selv, fremskridtet ikke. Det kræver vilje at nå sit endelig mål. Jeg mener desuden, at alt kan klares med en positiv indstilling.

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Jeg sætter pris på ærlighed og loyalitet. Samt teamplayer-mentalitet, når der skal løftes for at nå et højere mål.

Kontakt Jane:

E-mail: jl@loyaltygroup.dk
Mobil: +45 60 13 17 27

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.