Julie Torp Crüger

Consulting

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeorientering?
Mit arbejde er med til at styrke virksomheders kunderelationer, som er en nøgleingrediens til økonomisk vækst.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
At indgå i et team, hvor vi drives af en fælles passion for kundeloyalitet og komplimenterer hinanden både fagligt og personligt.

Julie Torp CrügerHvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At være med til at skabe og udvikle værdifulde relationer til vores kunder og samarbejdspartnere.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Min lyst og evne til at sætte mig ind i andre menneskers synspunkter og behov. 

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg er hudløs ærlig af natur. Så jeg har svært ved at virke begejstret, hvis jeg ikke er det!

Hvad er din største passion?
Jeg er passioneret omkring menneskelige relationer og hvordan vi opfatter, interagerer og kommunikerer med hinanden.

Hvad er dit personlige motto?
Magien sker uden for din komfortzone!

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
De har en høj faglighed, er gode til at dele viden og er virkelig behagelige at omgås.

Kontakt Julie:

Mobil: +45 61 39 03 77
E-mail: jc@loyaltygroup.dk

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.