Lars Jepsen

Research Manager, Senior Partner

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeorientering?
Kundeorientering har en økonomisk positiv effekt på virksomhederne og skaber en bedre relation mellem virksomheden og kunden.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Dagene, hvor vi møder udfordringer med nye kunder i nye brancher - de holder os "skarpe" i arbejdet med at gøre en forskel for vores kunder.

Lars JepsenHvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At sikre, at vi altid leverer de rigtige løsninger til vores kunder.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Arbejdsomhed og evnen til at forsøge at løse komplekse opgaver på en enkel måde.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Min stædighed og soloridt i forhold til at løse opgaver.

Hvad er din største passion?
Jeg nyder samvær med familien og forsøger at være en handyman ved renovering af familiens hus.

Hvad er dit personlige motto?
Lad vær med at gøre det - hvis du ikke har tænkt dig at gøre noget ved det!

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Vores forskelligheder og den uformelle omgangstone.

Kontakt Lars:

E-mail: lj@loyaltygroup.dk
Mobil: +45 21 49 29 61

 

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.