Lars Øvlisen

Research

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeorientering?
Fordi kunden er en central del af det at føre forretning. Ved at udrede og skabe indsigt i virksomhedens sande kundeforhold, kan virksomheder sikre større klarhed omkring nuværende position og fremtidige muligheder i mødet med kunden.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
At være en del af et stærkt professionelt, engageret og erfarent hold, hvor vi har fokus på klar tale samt respekt for hinandens forskelligheder.

Lars ØvlisenHvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At sikre et solidt kvalitetsgrundlag i de opgaver vi løser, samt skabe indsigt i anvendelse af nye tekniske tilgange til nuværende og fremtidige udfordringer.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Min ærlige interesse for samarbejde med andre mennesker.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Uden kontrol kan min stærke nysgerrighed, og mit ønske for at forstå processer i detaljen, være en udfordring.

Hvad er din største passion?
At lære om og opleve verden.

Hvad er dit personlige motto?
Korrelation beviser ikke årsagssammenhæng.

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Respekt og godt humør.

Kontakt Lars:

E-mail: loe@loyaltygroup.dk

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.