Kundeorientering – få hjælp hele vejen

Et kundeorienteringsprojekt fører oftest til nye indsatser og optimering af processer i alle dele af din virksomhed. Vi har derfor opbygget et solidt netværk af samarbejdspartnere indenfor blandt andet salg, marketing, it, analyse og uddannelse.

Vores samarbejdspartnere er alle unikke og anerkendte på deres felt og ved, hvad vi mener, når vi hos Loyalty Group taler om kundeorientering. De kan blandt andet bidrage med at bearbejde data, effektivisere salgsprocesser og målrette markedsføringstiltag.

Hvis du allerede har samarbejdspartnere, som du har tillid til og ønsker at anvende, koordinerer vi gerne det videre arbejde sammen med dem. Vi tager naturligt rollen som projektledere og ansvaret for, at du når sikkert i mål med dit kundeorienteringsprojekt.

Vores partner:

FutureLab

Kundeorientering - rådgivning
futurelab.net

Futurelab

Hvem er Futurelab?
Futurelab kan bedst beskrives som Loyalty Groups pendant inden for kundeorientering med stærke spidskompetencer inden for strategisk rådgivning. Virksomheden har hovedkontor i Belgien og opererer primært på det syd- og mellemeuropæiske marked samt Østeuropa og Rusland.

Hvor gør de en forskel?
Futurelab supplerer Loyalty Group i projekter inden for kundeorientering, når det giver mening ud fra et geografisk, sprogligt eller kompetencemæssigt synspunkt. Futurelabs kompetencer bliver typisk bragt i spil i større internationale projekter - enten i form af sparring eller konsulentbistand inden for strategiudvikling.

Hvad får du ud af det?
Vores samarbejde med Futurelab sikrer, at du har adgang til spidskompetencer inden for kundeorientering på et internationalt plan. Du kan trække på unik viden og erfaring - også når dine ambitioner rækker langt ud over Danmarks grænser.

 

 

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.