Kundeloyalitet som fælles mål

Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinering mellem hovedkontoret og forhandlerne. Dagligdagen for de to grupper er ofte meget forskellig og der kan derfor hurtigt opstå modstridende interesser. I stedet for ofte at skyde på hinanden bør parterne rette fokus mod et fælles mål om at styrke kundetilfredshed og -loyalitet. Få inspiration til et styrket samarbejdet med kunden i centrum og høst udbyttet i form af øget effektivitet, arbejdsglæde og indtjening.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet kundetilfredshed og -loyalitet
  • Typiske udfordringer i samarbejdet mellem hovedkontor og forhandlere
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af en loyal kunde over tid
  • Inspiration til et optimeret samarbejde på basis af relevant kundeviden
  • Eksempler på forhandlere som arbejder succesfuldt med kundeloyalitet
  • Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til funktionsansvarlige hos hovedkontor, forhandlerbestyrelser og butiks-/forhandlerledelser.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet