Kundeklager er en gave

Foredraget "Kundeklager er en gave" udfordrer det traditionelle syn på kundeklager som et besværligt onde, der helst skal undgås. Kundeklager rummer en unik mulighed for at styrke relationen til dine kunder - inden de forsvinder over til konkurrenten. Få inspiration til at håndtere klagerne professionelt og få sat tal på det økonomiske udbytte af indsatsen.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet kundeklager og formålet med dagen
  • Fakta omkring klagehåndtering og de typiske udfordringer
  • Præsentation af eksempler på god og dårlig kundeservice
  • Eksempler på den økonomiske værdi af god klagehåndtering
  • Inspiration til en effektiv proces for klagehåndtering
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Kurset henvender sig til ledere, teamledere, og koordinatorer i Kundeservice.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet