Nye styringsmål i kundeservice

Foredraget "Nye styringsmål i kundeservice" udfordrer de traditionelle styringsmål i Kundeservice med ensidigt fokus på korte ventetider og hurtig ekspedition. Kundeservice spiller en central rolle i forhold til at udvikle og fastholde relationen til kunderne. Fokus skal derfor i langt højere grad være på at sikre kunderne en god oplevelse og få løst deres problemer - uanset hvor lang tid, det tager. Få inspiration til at styrke både effektivitet og kundetilfredshed.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet styringsmål i Kundeservice
  • Fakta omkring kundeservice og de typiske udfordringer
  • Præsentation af eksempler på god og dårlig kundeservice
  • Eksempler på den økonomiske værdi af en god kundeoplevelse
  • Inspiration til individuel kundebehandling på basis af 1:1-viden
  • Forslag til nye styringsmål og motivation af medarbejdere
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til ledere, teamledere, og koordinatorer i Kundeservice.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet