Loyalitetssegmentering – nøglen til øget marketingeffekt

Foredraget udfordrer den ofte mangelfulde segmentering af kunderne, som fører til en oplevelse af irrelevante og ineffektive marketingbudskaber. Foredraget argumenterer for værdien af at målrette budskaberne med udgangspunkt i viden om de enkelte kunders forretningsmæssige værdi, fremtidige potentiale og loyalitet over for virksomheden. Få inspiration til at opdele kunderne i relevante segmenter og øge effekten af marketingindsatserne betydeligt.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet loyalitetsbaseret kundesegmentering i Marketing
  • Fakta om segmentering og effektmåling i de danske marketingafdelinger
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af en effektiv kundesegmentering
  • Inspiration til segmentering på basis af kundens værdi, potentiale og loyalitet
  • Eksempler på virksomheder, der arbejder med loyalitetssegmentering i praksis
  • Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens marketingledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af marketingfunktionen.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet