One Size Fits Nobody

Foredraget "One Size Fits Nobody" udfordrer den klassiske massekommunikation, hvor Marketing sender det samme budskab til alle i håb om skabe interesse i markedet. Foredraget introducerer i stedet muligheden for at målrette budskaberne med udgangspunkt i 1:1-kundeviden og dermed skabe større relevans og opmærksomhed i markedet. Få inspiration til at styrke effekten af dine budskaber og få mest muligt ud af marketingkronerne.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion: massekommunikation vs. individuel kommunikation
  • Fakta om brugen af individuel kundeviden i de danske marketingafdelinger
  • Fokus på det forretningsmæssige udbytte af individuel kommunikation
  • Inspiration til at indsamle og anvende relevant kundeviden i Marketing
  • Eksempler på virksomheder, som praktiserer individuel kommunikation
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til til virksomhedens marketingledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af marketingfunktionen.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet