Den effektive Key Account Manager

Foredraget "Den effektive Key Account Manager" udfordrer virksomhedens måde at prioritere og strukturere arbejdet med kunderne. En Key Account Manager har ofte ansvar for at pleje og udvikle flere hundrede kunder, og prioritering af indsatserne er derfor altafgørende. Få inspiration til at segmentere kunderne på basis af viden om deres loyalitet, holdninger og potentiale. Med denne viden, kan du anvende tiden på de vigtigste kunder og arbejde målrettet på at fastholde kunderne og skabe mersalg.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet effektiv Key Account Management
  • Fakta om udfordringerne i forbindelse med effektiv kundepleje
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af effektiv segmentering
  • Inspiration til at prioritere og målrette indsatserne på basis af viden
  • Eksempler på virksomheder, der har styrket salget gennem segmentering
  • Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål)

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet