Forventningsstyring er nøglen til succes

Foredraget "Forventningsstyring er nøglen til succes" udfordrer Salgs ofte kortsigtede fokus på at lukke ordren med løfter, som leveranceorganisationen efterfølgende ikke kan indfri. Salg bør i langt højere grad have fokus på at styre kundens forventninger og sikre en god og sammenhængende kundeoplevelse. Få inspiration til en effektiv forventningsstyring og skab grundlaget for øget kundeloyalitet og indtjening.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet forventningsstyring i Salg
  • Fakta om typiske udfordringer i forhold til forventningsstyring
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af effektiv forventningsstyring
  • Inspiration til at skabe større sammenhæng i kundeoplevelsen
  • Gode og dårlige eksempler på forventningsstyring i praksis
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål)

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet