Loyalitetssegmentering – nøglen til øget salg

Foredraget "Loyalitetssegmentering - nøglen til øget salg" udfordrer den klassiske segmentering af kunderne, som oftest er baseret på historiske data. Salgsarbejdet bør målrettes på basis af viden om den enkelte kundens holdninger, potentiale og loyalitet overfor virksomheden. Få inspiration til en effektiv segmentering af kunderne på disse elementer og skab grundlaget for øget kundefastholdelse og mersalg.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet loyalitetssegmentering i Salg
  • Fakta om segmentering og anvendelse af kundeviden i Salg
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af en effektiv segmentering
  • Inspiration til at segmentere kunderne på basis af relevant viden
  • Eksempler på virksomheder, der har styrket salget gennem segmentering
  • Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet