Fra kortsigtet salg til lønsomme kunderelationer

Foredraget "Fra kortsigtet salg til lønsomme kunderelationer" udfordrer ledelsens ofte alt for kortsigtede fokus på at skabe salg. I stedet for at jage nye kunder med attraktive her-og-nu-tilbud, bør ledelsen have fokus på at opbygge stærke kunderelationer, som bidrager effektivt til virksomhedens bundlinje. Få inspiration til at skabe øget kundefastholdelse og budgetandel og få sat tal på det økonomiske udbytte. 

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet kunderelationer og formålet med indlægget
  • Fakta om kundens livstidsværdi og behovet for kundeviden
  • Beregning af den økonomiske værdi af øget kundefastholdelse
  • Inspiration til værktøjer og metoder til at styrke kundeloyaliteten
  • Præsentation af case med fokus på lønsomme kunderelationer
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet