Kundeorientering på tværs af virksomheden

Foredraget "Holistisk kundeorientering" udfordrer den klassiske siloopdeling af virksomheden. Fundamentet for øget kundeloyalitet er, at afdelingerne har en fælles kundeforståelse og samarbejder på tværs for at skabe den bedst mulige oplevelse for kunderne. Få inspiration til at koordinere indsatserne og styrke kundeorienteringen på tværs af virksomheden.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet "Holistisk kundeorientering" og formålet med indlægget
  • Fakta om barriererne for optimalt samarbejde på tværs af virksomheden
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af en øget kundeorientering
  • Inspiration til at styrke kundeoplevelsen på basis af et fælles vidensfundament
  • Eksempler på virksomheder, der arbejder med holistisk kundeorientering
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Kurset henvender sig til virksomhedens topledelse.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet