Loyale medarbejdere – grundlaget for loyale kunder

Foredraget "Loyale medarbejdere - grundlaget for loyale kunder" udfordrer ledelsens manglende fokus på at involvere og motivere medarbejderne i arbejdet med at skabe en mere kundeorienteret virksomhed. Der er en direkte sammenhæng mellem tilfredse og loyale medarbejdere, loyale kunder og virksomhedens evne til at skabe øget indtjening. Få inspirationen til at styrke medarbejdernes loyalitet og motivere dem til at yde en ekstra indsats overfor kunderne.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet medarbejderloyalitet og formålet med indlægget
  • Fakta om sammenhængen mellem medarbejder- og kundeloyalitet
  • Eksempler på den forretningsmæssige værdi af øget medarbejderloyalitet
  • Inspiration til at styrke involvering og motivation af medarbejderne
  • Eksempler på værdien af en øget kundeorientering hos medarbejderne
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet