Se fremad og sæt realistiske styringsmål

Foredraget "Se fremad og sæt realistiske styringsmål" udfordrer de traditionelle styringsmål i virksomhederne, som primært er baseret på historiske resultater. Ingen kaptajn styrer alene sit skib på basis af kølvandet - realistiske mål kræver, at du også er i stand til at se fremad og forudse dine kunders adfærd. Få inspiration til at opstille realistiske mål og budgetter på basis af viden om både kundernes historik, fremtidige adfærd, holdninger og loyalitet.

Foredraget i overskrifter:

  • Introduktion til emnet styringsmål og formålet med indlægget
  • Fakta om brugen af kundedata i danske virksomheder
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af relevante kundedata
  • Inspiration til styringsmål på basis af loyalitets- og holdningsdata
  • Eksempler på brug af loyalitetsdata til at forudse kundeadfærd
  • Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale

Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.

Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).

Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.

Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.

Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 kr.)

Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet