Kundens Dag - Motivér og involvér organisationen

Fokus:

Sikre organisatorisk motivation og involvering i arbejdet med kundeudvikling

  • Organisatorisk selverkendelse af manglende kundeorientering
  • Organisatorisk spejltest - kundernes prioritering vs. "hvad vi troede…"
  • Udvikling af prioriterede handlingsplaner til forbedret kundefokus
Deltagere:

Topledelse + funktionsansvarlige + medarbejdere

Varighed:

7 timer inkl. 2x15 + 1x45 minutters pause

Pris:

DKK 25.000 + omkostninger til materiale (DKK 300 per deltager) excl. moms + evt. omkostninger til ophold og forplejning

Transport:

Statens kilometer-takster + DKK 750 pr. påbegyndt time

Materiale: Der udleveres på dagen arbejdsduge samt spørgsmålskort - efterfølgende udleveres udvalgte PowerPoint slides


Kontakt Ditte Hyldal Præstekjær på e-mail dh@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet