Exit Study – Reducér din kundeafgang

ExitassessmentExit Study sikrer dig viden om, hvordan du forebygger kundeafgang og vinder de kunder tilbage, som har besluttet at afbryde samarbejdet - hvis det altså kan betale sig.

Du får blandt andet svar på, hvorfor kunden vælger at gå, og hvad din virksomhed kan gøre bedre fremadrettet. Denne viden kombinerer vi med viden om den enkelte kundens forretningsmæssige værdi, så du også kan målrette indsatsen.

Hvis kunden er tilstrækkelig værdifuld for virksomheden, kan du forsøge at vinde kunden tilbage. Hvis ikke, kan du i stedet sikre en ordentlig afsked med kunden. 

Forebyg kundeafgang og minimér negativ omtale

Exit Study giver dig mulighed for at vinde den enkelte kunde tilbage og samtidig reducere fremtidig kundeafgang ved at arbejde målrettet med virksomhedens svagheder.

Samtidig forebygger du negativ omtale i markedet og styrker sandsynligheden for, at kunden vender tilbage til dig på et senere tidspunkt og igen bidrager aktivt til din omsætning.

Dit udbytte af Exit Study:

  • Vind dine kunder tilbage
  • Reducér fremtidig kundeafgang
  • Minimér negativ omtale
Bestil beskrivelse af Exit Study her




 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Sådan arbejder vi

Styrk oplevelsen gennem Kundens Livscyklus

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet