Contact Study – Optimér dine kundemøder

NewbizoptimizerContact Study henvender sig til virksomheder, der arbejder med personligt salg, og sikrer dig viden om, hvordan nye kundeemner oplever mødet med dine sælgere.

Du får blandt andet svar på, hvordan kundeemnet oplever sælgernes rådgivning, materiale og præsentation af virksomheden. Denne viden kan du anvende direkte til at optimere møderne og den enkelte sælgers kompetencer fremadrettet.

Det er afgørende, at sælgerne er klædt på til at skabe værdi allerede fra første møde, da det er her, de skaber tillid hos kundeemnet og grundlag for den endelige købsbeslutning.

Optimér mødet med kunden og øg hitraten

Contact Study sikrer, at dine sælgere anvender ressourcerne optimalt og skaber størst mulig værdi i mødet med kundeemnerne. Det betyder øget hitrate og omsætning på salg til nye emner.
Samtidig reducerer du dine omkostninger i forbindelse med salget mærkbart i kraft af en kortere indsalgstid og et mere effektivt salgsteam. 

Dit udbytte af Contact Study:

  • Optimér salgskompetencerne
  • Øg din omsætning på nysalg
  • Reducér dine omkostninger

Bestil beskrivelse af Contact Study her




 

 

 

 

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Sådan arbejder vi

Styrk oplevelsen gennem Kundens Livscyklus

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet