Fokus på danske bankkunders loyalitet

Brancheindex -bank

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Bank for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet over for deres bank.

Undersøgelsen giver de danske banker en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Resultater fra BrancheIndex Bank 2016

4400 privatkunder deltog i BrancheIndex Bank 2016 og vurderede deres bank på centrale områder som service, produkter, rådgivning, markedsføring og klagehåndtering. Kunderne svarede blandt andet på:

  • hvor tilfredse de overordnet er med deres bank
  • hvor attraktiv banken er i forhold til andre
  • hvilken anden bank de alternativt ville vælge
  • hvordan de oplever bankens rådgivning, kundeservice, priser m.m.
  • hvorvidt de overvejer at skifte til en anden bank
Læs om dette års vinder: ArbejdernesLandsbank fortsat i front på kundeloyalitet

 

BrancheIndex Bank i pressen

BrancheIndex Bank møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Se presseomtale af BrancheIndex Bank

 

Få mere information om BrancheIndex Bank

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Bank.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet