Fokus på danske dagligvarekunders loyalitet

Brancheindex DagligvarerLoyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Dagligvarer for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet over for deres dagligvarekæde. Undersøgelsen giver de danske dagligvarekæder en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

BrancheIndex Dagligvarer 2016

3300 kunder deltog i BrancheIndex Dagligvarer 2016 og vurderede deres dagligvarekæde på centrale områder så som service, kvalitet, pris, tillid, markedsføring, image og klagehåndtering. Kunderne svarede blandt andet på:

  • hvor tilfredse de er med deres dagligvarekæde
  • hvordan de oplever kædens serviceniveau
  • hvordan de vurderer kædens vareudvalg og priser
  • hvordan de oplever kædens image i forhold til andre
  • hvordan kæden håndterer eventuelle kundeklager

Undersøgelsen BracnheIndex Dagligvarer 2016 viser, at Rema 1000 tager første pladsen.

Læs hvorfor Rema1000 mener, at de vinder en Loyalty Award for branchens mest loyale kunder

Læs også: Discountkæde topper på kundeloyalitet

 

BrancheIndex Dagligvarer i pressen

BrancheIndex Dagligvarer møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Se presseomtale af BrancheIndex Dagligvarer

 

Få mere information om BrancheIndex Dagligvarer

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Dagligvarer.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet