Fokus på danske internetkunders loyalitet

Brancheindex -internet

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Internet for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres internetselskab.

Undersøgelsen giver de danske internetselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Resultater fra BrancheIndex Internet 2017

3386 internetkunder deltog i BrancheIndex Internet 2017 og vurderede deres internetselskab ud fra centrale modeller som LoyalitetsIndex™ og Net Promoter Score®, samt yderligere spørgsmål der beskriver områderne: 

  • Hvor meget værdi de vurderer de får for pengene
  • Hvordan de oplever selskabets produktkvalitet
  • Hvordan de oplever selskabets servicekvalitet
  • Hvordan de oplever selskabets generelle image
  • Årsag til skift fra tidligere selskab
  • Tilkendegivet anbefalingstilbøjelighed

Blandt de 7 undersøgte internetselskaber i BrancheIndex Internet 2017 tager Waoo førstepladsen.

Læs hvorfor Waoo selv mener, at de har branchens mest loyale kunder i 2017

Se flere resultater fra BrancheIndex Internet 2017 her

 

BrancheIndex Internet i pressen 

BrancheIndex Internet møder hvert år interesse fra de danske internetselskaber og den danske presse.
Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier. 

Se presseomtale af BrancheIndex Internet

 

Få mere information om BrancheIndex Internet

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Internet.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet