Fokus på danske mobilkunders loyalitet

Brancheindex -mobil

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.

Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Resultater fra BrancheIndex Mobil 2017

2800 privatkunder deltog i BrancheIndex Mobil 2017 og vurderede deres mobilselskab på centrale områder som image, produktkvalitet, servicekvalitet og vurderet værdi for pengene. Kunderne svarede blandt andet på:

  • hvor tilfredse de overordnet er med deres selskab
  • om de blev anbefalet af venner, familie eller bekendte/kollegaer
  • klager og erfaringer med klagebehandling
  • hvor attraktivt deres mobilselskab er i forhold til andre.

Resultaterne viser blandt andet, at CBB Mobil har de mest loyale kunder.

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Mobil.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet