Fokus på danske mobilkunders loyalitet

Brancheindex -mobil

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.

Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Resultater fra BrancheIndex Mobil 2017

2800 mobilkunder deltog i BrancheIndex Mobil 2017 og vurderede deres mobilselskab ud fra centrale modeller som LoyalitetsIndex™ og Net Promoter Score®, samt yderligere spørgsmål der beskriver områderne:

  • Hvor meget værdi de vurderer de får for pengene
  • Hvordan de oplever selskabets produktkvalitet
  • Hvordan de oplever selskabets servicekvalitet
  • Hvordan de oplever selskabets generelle image
  • Årsag til skift fra tidligere selskab
  • Tilkendegivet anbefalingstilbøjelighed

Blandt de 9 undersøgte mobilselskaber i BrancheIndex Mobil 2017 tager CBB Mobil førstepladsen.

Læs hvad det betyder for CBB Mobil at vinde en Loyalty Award

Se flere resultater fra BrancheIndex Mobil 2017

 

BrancheIndex Mobil i pressen

BrancheIndex Mobil møder hvert år interesse fra de danske mobilselskaber og den danske presse.
Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Se presseomtale af BrancheIndex Mobil

 

Få mere information om BrancheIndex Mobil

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Mobil.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet