Hos Loyalty Group har vi talt med rigtig mange virksomhedsledere i løbet af de sidste par måneder.

Størsteparten af dem fokuserer på den aktuelle krise, men andre ser også ud over den lockdown-periode, som vi langsomt er på vej ud af. De er allerede ved at forberede deres virksomhed til en ny markedssituation med strammere budgetter og mere krævende kunder. 

En markedssituation hvor kundeorientering og optimale kundeoplevelser vil være vigtigere end nogensinde for at fastholde de rentable kunder – og endda tiltrække nye kunder fra de konkurrenter, der enten ikke klarer sig gennem krisen eller ikke har tilstrækkelige initiativer for at forbedre kundeorienteringen.

I samarbejde med vores belgiske samarbejdspartner Customerfit har vi lavet en kort opsummering af nogle af de emner, der kom op i samtalerne. Ikke alle af dem er lige relevante for netop din virksomhed. Men måske nogle af dem kan inspirere eller måske endda opmuntre til at tænke fremad.

Og hvis du ønsker en snak om at forberede din virksomhed til den nye ”Post-Covid19 kunde virkelighed”, så tøv ikke med at kontakte os for en indledende dialog.

Du kan hente ”7 spørgsmål som kundeorienterede ledere stiller sig nu” via denne formular.

Udfyld formularen

Ja tak, jeg vil gerne modtage “7 spørgsmål som kundeorienterede ledere stiller sig selv lige nu.”