Forside 9 Artikler

Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

NPS, CSAT eller CES?

NPS, CSAT eller CES?

Brug de forskellige undersøgelsers styrker - og vær bevidst om deres svagheder. Hver by har sin heks - og hvert ...
Light og heavy Detractors

Light og heavy Detractors

Differentieret håndtering af kritiske NPS kunder: Forstå og håndter forskellen mellem light og heavy Detractors. ...
Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias

Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias

Medarbejderne er ofte en afgørende komponent for den gode kundeoplevelse og på sigt også for kundernes loyalitet
Fedtforskrækkelse og et par slankeråd

Fedtforskrækkelse og et par slankeråd

Stop slankekuren i tide- så du har energien til at rejse dig igenDe senere år har budt på et væld af udfordringer ...
Skab værdi for kunderne – så gør de det samme for dig

Skab værdi for kunderne – så gør de det samme for dig

Gode kundeoplevelser skaber kundeloyalitet – og resultater på bundlinjen. Det bør få dig til at prioritere CX-arbejdet.
Husk kundeloyaliteten, når du lægger en ESG-strategi

Husk kundeloyaliteten, når du lægger en ESG-strategi

Kundeloyalitet og ESG-strategier kan være svært at forene. Her er tre råd til, hvordan du kan balancere ...