Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering

Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig gratis vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Hvem er bedst, og værst, til at dyrke sine kunderelationer? I den nye BrancheIndex™ Danmark rapport kortlægges NPS®-scoren for tæt på 100 virksomheder, på tværs af 10 brancher.Loyalty Group kortlægger hvert år danske forbrugeres relationer til de virksomheder, hvor de...

læs mere
Net Promoter System 3.0

Net Promoter System 3.0

Elsk dine kunder (… som du elsker dine nærmeste) ”Winning on Purpose” er obligatorisk læsning for ledere, sælgere, kundeservicespecialister, CX-specialister, marketingspecialister, samt alle andre, der både vil deres virksomhed og virksomhedens kunder det bedste. Fred...

læs mere
Har du sikret kundeloyalitet på 2022 budgettet?

Har du sikret kundeloyalitet på 2022 budgettet?

Er din virksomheds indsatser for at skabe øget kundeloyalitet i det kommende år på plads? Hvis ikke, så er det tid til at skabe tilstrækkelig økonomisk interesse for CX indsatserne. Og her kommer du ikke uden om at estimere indsatsernes lønsomhed. Hvis jeres...

læs mere
Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Bruger I jeres kundemålinger til at styrke kundeprofitabiliteten? Eller måler I kun kundernes loyalitet fordi, nogen har sagt, at I skal? Hop ud af hamsterhjulet og se, hvordan I veksler kundeindsigt til vækst i omsætning og bundlinje. Det g(l)emte økonomiske...

læs mere
Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS® score?

Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS® score?

Manipulerede NPS® målinger vinder frem i flere brancher. Den klare anbefaling er at droppe selvbedraget og lade være! De fleste virksomheder måler deres kunders loyalitet, og mange virksomheder bruger Net Promoter Score (NPS®) som måleværktøj i dag. I takt med at NPS®...

læs mere
Ja tak til kundeklager!

Ja tak til kundeklager!

Kritiske kunder er for Energi Fyn Bredbånd ikke kun en presserende opgave, der skal løses godt og hurtigt i forhold til kunden. Det giver også en værdifuld indsigt til at styrke den fremtidige kundeoplevelse. Hos internetudbyderen Energi Fyn Bredbånd arbejdes der...

læs mere
Du er heldig hvis dine kunder klager!

Du er heldig hvis dine kunder klager!

Det kan lyde absurd, men du har måske hørt det før – kundeklager bør anskues som en gave for virksomheden – så derfor bør du glæde dig over, at dine kunder tager sig tid til at klage. Kundeklager giver nemlig virksomheden en unik mulighed for at designe en optimal...

læs mere
CX-arbejdet er desværre kun ”nice to have”

CX-arbejdet er desværre kun ”nice to have”

Kommentar af Mikkel Korntved, CEO, Loyalty Group Fremtidens CX-ansvarlige har forstået alvoren. Uden solid økonomisk dokumentation bliver CX-arbejdet ikke prioriteret. I Loyalty Groups nye undersøgelse af CX-arbejdet i Danmark, CX Udfordringer 2021, er den største...

læs mere
CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021

CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021

CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021 Ny undersøgelse tager pulsen på CX-arbejdet i de danske virksomheder anno 2021. Der er på ene side positive toner, men undersøgelsen viser også, at der er grund til dystre miner. I undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021”...

læs mere
Er den årlige kundeanalyse død?

Er den årlige kundeanalyse død?

Tættere kunderelationer kan booste din indtjening. Men giver dine kundemålinger dig et tilstrækkeligt retvisende billede af relationen? Analyser i sig selv er ligegyldige. Det er de ting og initiativer, som de støtter op om, der er interessante. Den økonomiske...

læs mere
Undgå at kundeorientering bliver en uambitiøs skinmanøvre

Undgå at kundeorientering bliver en uambitiøs skinmanøvre

I disse tider bliver der talt om "mindre snak og analyse - mere handling" i de danske virksomheders arbejde mod øget kundeloyalitet - og med rette! Fokus på det vigtige i kundernes øjne Udfordringen ved denne tilgang er dog, at fokus hurtigt kan tippe til det modsatte...

læs mere
Optimering af virksomhedens kundeorientering

Optimering af virksomhedens kundeorientering

Ledelsen synes, at virksomheden er ægte kundeorienteret. Men ude på gulvet ved de, at virkeligheden er en anden. Barriereanalysen afdækker, hvad der skal til, for at virksomheden bliver lige så kundeorienteret, som den tror, den er. Og det er der penge i. Masser af...

læs mere
Kom op i gear med jeres loyalitetsarbejde

Kom op i gear med jeres loyalitetsarbejde

Har din virksomhed også svært ved at få jeres loyalitetsarbejde op i fart? Og dermed sikre den indtjening, der følger med? Lige nu er der et kæmpe uudnyttet potentiale i virksomhedernes arbejde med kundeloyalitet. Ifølge analyser fra Forrester* er mange nærmest gået i...

læs mere
Kundeorientering – er I også godt på vej til at fejle?

Kundeorientering – er I også godt på vej til at fejle?

Hele 84 % af lederne i en nylig, europæisk undersøgelse siger selv, at de ikke høster optimal værdi af indsatserne for en øget kundeorientering. Trods de bedste intentioner, ser "Mission øget kundeorientering" altså ikke ud til at lykkes. Så hvad går galt? Fire...

læs mere
Kundeorientering – skab reelle forandringer

Kundeorientering – skab reelle forandringer

Et nyt år er i gang, og har du ansvaret for at styrke kundeorienteringen, er det på tide at sætte både tempoet og ambitionerne i vejret. Internationale studier peger på, at langt de fleste virksomheder står stille, når det handler om at styrke kundeoplevelsen....

læs mere
Lær af dem, der lykkes med loyalitetsarbejdet

Lær af dem, der lykkes med loyalitetsarbejdet

Uanset hvad du gør for at styrke kundetilfredsheden i dag, er der stor sandsynlighed for, at det ikke er nok. Ifølge en netop offentliggjort undersøgelse fra England, udført af Bain & Company, virksomheden bag Net Promoter Score (NPS®), lykkes alt for få...

læs mere
Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Hvordan omsættes gode intentioner til konkrete forandringer og målbare resultater i arbejdet med kundeorientering? Et spørgsmål, som er på agendaen i stadigt flere virksomheder. Eksperter gav deres anbefalinger på konferencen "Connecting Customer Experience to...

læs mere
Luk din webshop og øg kundeloyaliteten

Luk din webshop og øg kundeloyaliteten

Det er netop, hvad en af verdens førende detailkæder har valgt at gøre. Mens resten af verden hastigt løber i retning af øget digitalisering, vælger den at lukke webshoppen og vende fokus alene mod den fysiske kundeoplevelse. Målet er at styrke kundeloyaliteten og få...

læs mere

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews