Artikler
Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.
Tilmeld dig gratis vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.
CX-arbejdet er desværre kun ”nice to have”
I Loyalty Groups nye undersøgelse af CX-arbejdet i Danmark, CX Udfordringer 2021, er den største nyhed, at der i virkeligheden ikke er så meget nyt. Nuvel, der arbejdes umiddelbart dedikeret med CX i de virksomheder, der er spurgt i undersøgelsen, og flere har god...
læs mereCX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021
CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021 Ny undersøgelse tager pulsen på CX-arbejdet i de danske virksomheder anno 2021. Der er på ene side positive toner, men undersøgelsen viser også, at der er grund til dystre miner. I undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021”...
læs mereEr den årlige kundeanalyse død?
Tættere kunderelationer kan booste din indtjening. Men giver dine kundemålinger dig et tilstrækkeligt retvisende billede af relationen? Analyser i sig selv er ligegyldige. Det er de ting og initiativer, som de støtter op om, der er interessante. Den økonomiske...
læs mere7 store spørgsmål, som kundeorienterede ledere stiller sig selv lige nu
Hos Loyalty Group har vi talt med rigtig mange virksomhedsledere i løbet af de sidste par måneder. Størsteparten af dem fokuserer på den aktuelle krise, men andre ser også ud over den lockdown-periode, som vi langsomt er på vej ud af. De er allerede ved at forberede...
læs mereUndgå at kundeorientering bliver en uambitiøs skinmanøvre
I disse tider bliver der talt om "mindre snak og analyse - mere handling" i de danske virksomheders arbejde mod øget kundeloyalitet - og med rette! Fokus på det vigtige i kundernes øjne Udfordringen ved denne tilgang er dog, at fokus hurtigt kan tippe til det modsatte...
læs mereKickstart dit post-Corona kundefokus – uden beregning
Coronakrisen har skabt en ny virkelighed imellem virksomhederne og deres kunder, hvor kundeorientering og kundeoplevelser vil være vigtigere end nogensinde før for at kunne fastholde profitable kunder - og endda tiltrække kunder fra de virksomheder som måske...
læs mereOptimering af virksomhedens kundeorientering
Ledelsen synes, at virksomheden er ægte kundeorienteret. Men ude på gulvet ved de, at virkeligheden er en anden. Barriereanalysen afdækker, hvad der skal til, for at virksomheden bliver lige så kundeorienteret, som den tror, den er. Og det er der penge i. Masser af...
læs mereKom op i gear med jeres loyalitetsarbejde
Har din virksomhed også svært ved at få jeres loyalitetsarbejde op i fart? Og dermed sikre den indtjening, der følger med? Lige nu er der et kæmpe uudnyttet potentiale i virksomhedernes arbejde med kundeloyalitet. Ifølge analyser fra Forrester* er mange nærmest gået i...
læs mereKundeorientering – er I også godt på vej til at fejle?
Hele 84 % af lederne i en nylig, europæisk undersøgelse siger selv, at de ikke høster optimal værdi af indsatserne for en øget kundeorientering. Trods de bedste intentioner, ser "Mission øget kundeorientering" altså ikke ud til at lykkes. Så hvad går galt? Fire...
læs mereKundeorientering – skab reelle forandringer
Et nyt år er i gang, og har du ansvaret for at styrke kundeorienteringen, er det på tide at sætte både tempoet og ambitionerne i vejret. Internationale studier peger på, at langt de fleste virksomheder står stille, når det handler om at styrke kundeoplevelsen....
læs mereLær af dem, der lykkes med loyalitetsarbejdet
Uanset hvad du gør for at styrke kundetilfredsheden i dag, er der stor sandsynlighed for, at det ikke er nok. Ifølge en netop offentliggjort undersøgelse fra England, udført af Bain & Company, virksomheden bag Net Promoter Score (NPS®), lykkes alt for få...
læs mereKundeorientering – sådan får du det til at ske!
Hvordan omsættes gode intentioner til konkrete forandringer og målbare resultater i arbejdet med kundeorientering? Et spørgsmål, som er på agendaen i stadigt flere virksomheder. Eksperter gav deres anbefalinger på konferencen "Connecting Customer Experience to...
læs mereLuk din webshop og øg kundeloyaliteten
Det er netop, hvad en af verdens førende detailkæder har valgt at gøre. Mens resten af verden hastigt løber i retning af øget digitalisering, vælger den at lukke webshoppen og vende fokus alene mod den fysiske kundeoplevelse. Målet er at styrke kundeloyaliteten og få...
læs mereLær at tænde ilden hos jeres medarbejdere
Kæmper du også med at omsætte kundeanalyser til forandringer, som reelt gør en forskel for kunderne? Nøglen til succes ligger hos de medarbejdere, der skal udleve forandringerne i hverdagen. Hvorfor er medarbejderne så afgørende for en virksomheds succes med...
læs mereSig farvel til dine kunder og øg bundlinjen!
Budskabet "Sig farvel til dine kunder og øg bundlinjen" vil sikkert være en provokerende udmelding for de fleste virksomheder. For gælder det ikke netop om at holde fast på kunderne? Eller har Loyalty Group pludselig skiftet mening om værdien af loyale kunder? Efter...
læs mereSkal vi som virksomhed droppe kundeloyalitet?
En lav kundeafgang bliver ofte forbundet med høj kundetilfredshed og -loyalitet, men dine kunder er ikke nødvendigvis hverken tilfredse eller loyale, bare fordi de ikke har forladt dig! For at udvikle og fastholde lønsomme kunderelationer, er det vigtigt at forstå...
læs mereFå overblik over mulighederne for mersalg
Indsatsen for at skabe mersalg bliver desværre ofte for tilfældig og ustruktureret, fordi sælgerne ikke har tilstrækkeligt overblik over kundernes behov og forventninger til samarbejdet. Det kan skyldes, at virksomheden ikke arbejder struktureret med at indsamle viden...
læs mereSælger din virksomhed til de rigtige kunder?
De dyreste salg er dem, der ikke bliver til noget. Derfor er det afgørende, at dine sælgere bruger kræfterne på de rigtige kundeemner. Men hvem er egentlig de rigtige kundeemner, og hvorfor? Kvalificér kundeemnerne tidligt i salgsfasen og få svarene, som kan øge din...
læs mereMånedens medarbejder – eller kundeoplevelse?
"Månedens medarbejder" er et klassisk ledelsesinitiativ, som bruges til at fremhæve det gode eksempel og motivere medarbejderne til at yde den optimale arbejdsindsats. Trods den gode intention bør man overveje i hvor høj grad denne iscenesættelse af én medarbejders...
læs mereTilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews
Find os
Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark
Genveje
Kontakt
: Loyalty Group
: Loyalty Group
: +45 70 25 26 27
: info@loyaltygroup.dk