Forside 9 Artikler ( Page 5 )

Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Bruger I jeres kundemålinger til at styrke kundeprofitabiliteten? Eller måler I kun kundernes loyalitet fordi, ...
Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS®-score?

Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS®-score?

Måler du den ægte NPS Score? Manipulerede NPS® målinger vinder frem i flere brancher, vi hjælper dig med at ...
Vi elsker vores forsikringsselskab

Vi elsker vores forsikringsselskab

Loyalty Groups “BrancheIndex™ Danmark 2021”, afslører store forskelle i kundernes loyalitet på tværs af 76 ...
Ja tak til kundeklager!

Ja tak til kundeklager!

Kundeklager giver dig en unik mulighed for at designe en optimal kunderejse. Vi hjælper dig med at arbejde ...
Du er heldig hvis dine kunder klager!

Du er heldig hvis dine kunder klager!

Kundeklager giver dig en unik mulighed for at designe en optimal kunderejse, effektivisere, og ikke mindst skabe ...
CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”

CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”

Uden solid økonomisk dokumentation bliver CX-arbejdet ikke prioriteret.
Der blev ikke fundet nogle resultater