Forside 9 Beyond the bottom line

Beyond the bottom line

White paper

Dette white paper (på engelsk) supplerer vores populære white paper ”Show me the money” og hjælper dig med at sikre reel værdi af dine CX-investeringer. Mange virksomheder kæmper med at kvantificere værdien af deres CX-initiativer, hvilket gør det svært at dokumentere effekten og optimere indsatsen.

Her får du konkrete værktøjer til at beregne ROI på kundeoplevelser, så du kan forbinde dine CX-tiltag med målbare forretningsresultater.

Lær, hvordan du allokerer ressourcer smartere, dokumenterer den økonomiske effekt af CX og skaber en konkurrencemæssig fordel gennem faktabaserede beslutninger. Gør kundeoplevelser til en værdiskabende investering frem for en omkostning.

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Preview af whitepaper PDF om "The 8 most important questions customer-centric leaders ask"
Grundlæggende Customer Experience (CX) træning

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning – Skab en stærk CX-kultur i hele organisationen Vil du som ledelse ...
CXM Professional

CXM Professional

Udvikl dine CX-færdigheder med CXM Professional træning I samarbejde med vores partner CX Master Academy tilbyder ...
Der blev ikke fundet nogle resultater