Bogen “Kundeorienteret?”

Bestil e-bogen “Kundeorienteret?”

De fleste virksomhedsledere vil påstå, at kunderne er i centrum for alt, hvad de gør. Men når hverdagen truer, bliver tilfredse kunder ofte tilsidesat for kvartalsresultater og den årlige julebonus. Det er ikke godt nok – det er faktisk dårlig ledelse!

På bare 99 sider hjælper bogen “Kundeorienteret?” dig med at konfrontere de typiske barrierer, der afholder virksomheder fra at være kundeorienterede. I en direkte stil hjælper den praktiske ledelseshåndbog dig med at holde fokus på kunderne – simpelthen fordi det er indiskutabelt mere profitabelt!

Bogen indeholder cases fra internationale topledere hos Danfoss, Orange Business Services, Philips, Lexus, L’Oreal, World Economic Forum, Noma og Metro Bank.

Bestil bogen

Du kan gratis bestille bogen “Kundeorienteret” ved at udfylde formularen og få den direkte i din indbakke.

God læselyst.

 

Bogen trækker en linje mellem kundeorientering på strategisk plan og de praktiske indsatser i hverdagen. Den gør kundeorientering håndgribelig for de medarbejdere, som møder kunderne i hverdagen.

Adm. direktør, SEAT Danmark A/S

 

Du kan også købe en fysisk bog “Kundeorienteret?”

 

Ring til os på + 45 70 25 26 27 og bestil bogen “Kundeorienteret” som en fysisk bog, som vi sender til dig direkte i din postkasse.

Flere virksomheder har valgt at købe ekstra eksemplarer for at kunne diskutere emnerne i ledelsesgruppen eller med de medarbejdere, som er i kontakt med kunderne i det daglige.

Levering: 5-8 hverdage.
Pris: 149 kr. ekskl. forsendelse.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark