AutoIndex™

Fokus på skandinaviske bilejeres loyalitet

 

AutoIndex™ er den største og mest omfattende af Loyalty Groups BrancheIndex-undersøgelser med mere end 45.000 besvarelser årligt. Undersøgelsen afdækker private bilejeres oplevelse af og tilfredshed med deres bil, forhandler og værksted.

25 skandinaviske bilimportører anvender AutoIndex som et værktøj til at følge udviklingen i kundernes oplevelser og vurdere, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne på markedet.

AutoIndex giver os et vigtigt her-og-nu indblik i, hvordan kunderne vurderer blandt andet vores forhandleres service og er vigtigt supplement til vores egne undersøgelser.

CSI Specialist, Mercedes-Benz

Resultater fra AutoIndex 2020

BMW vinder AutoIndex 2020 i Danmark, mens Mercedes-Benz indtager dette års andenplads. Volvo tager den sidste podieplads i Danmark. Resultaterne er udregnet på basis af mere end 22.000 danske bilejeres oplevelser og holdninger. Toyota er stadig stærkest på disciplinen salg og service. Årets højdespringer er Mitsubishi med en flot fremgang på årets totalresultat.

I Norge vinder Lexus AutoIndex 2020. Volvo indtager dette års andenplads, mens Toyota tager den sidste podieplads. Resultaterne er udregnet på basis af mere end 11.000 norske bilejeres oplevelser og holdninger. Lexus gør igen i år rent bord og vinder alle fire områder. Suzuki er generelt det bilmærke, der går mest frem i dette års totalresultat. 

Subaru vinder AutoIndex 2020 i Sverige, mens Honda indtager andenpladsen. Toyota tager den sidste podieplads i Sverige. Resultaterne er udregnet på basis af mere end 11.000 svenske bilejeres oplevelser og holdninger. Dacia er det bilmærke, der generelt går mest frem i dette års totalresultat

AutoIndex undersøgelsen består af over 200 spørgsmål, hvor de private bilejere skal forholde sig til sin bilejerskab ud fra fire områder. Bilen i sig selv (produktet), den overordnet Loyalitet overfor bilmærket, forhandleren (købsoplevelsen) og værkstedet (servicering af bilen).

 

Samarbejdspartnere

Loyalty Group gennemfører AutoIndex i et samarbejde med danske FDM og svenske Vi Bilägare.

AutoIndex i pressen

Resultaterne fra AutoIndex møder hvert år stor interesse fra både bilbranchen og pressen og er blevet omtalt i både danske, norske og svenske medier.

 

Download: AutoIndex

 

Her kan du downloade produktbeskrivelsen af AutoIndex, så udfyld formularen.

Du er også velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27, hvis du vil vide mere om AutoIndex og anvendelse af resultaterne.

 

Autoindex

Find os

Loyalty Group A/S
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark