Kundeloyalitet – BrancheIndex Mobil

Her er mobilselskabet med de mest loyale kunder

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.

Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

BrancheIndex Dagligvarer vurderer dagligvarekæderne på centrale områder som:

  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet
  • Værdi for pengene
  • Image og omdømme
  • Klagehåndtering
  • NPS
  • Loyalitetsindex

Her er resulterne fra sidste undersøgelse i juni 2019, hvor 3474 mobilkunder har deltaget. Call me igen tager førstepladsen, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder.

 

Brancheindex Mobil 2019

 

Figur 1:  Loyalitetsindeks blandt mobilselskaber (indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer)

 

Det er godt at være den lille i klassen. I hvert fald hvis man er teleselskab

“De tre podiepladser udgøres af mindre selskaber med simplere produkter og struktur til kundehåndtering. De mindre selskaber er ofte bedre til hurtig omstilling ifht. kundernes ønsker og behov. Samtidig oplever kunderne ofte, at de har en lidt mere skarp profil ifht. priser og service end de store selskaber”, siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group.

BrancheIndex Dagligvarer i pressen

BrancheIndex Dagligvarer møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Få mere information om BrancheIndex

Udfyld formular og få mere information om BrancheIndex.

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon + 45 70 25 26 27, hvis du vil vide mere om BrancheIndex og anvendelse af resultaterne.

Brancheindex

Find os

Loyalty Group A/S
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark