Kundeloyalitet – BrancheIndex Mobil

Her er mobilselskabet med de mest loyale kunder

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.

Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

BrancheIndex Dagligvarer vurderer dagligvarekæderne på centrale områder som:

  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet
  • Værdi for pengene
  • Image og omdømme
  • Klagehåndtering
  • NPS
  • Loyalitetsindex

Her er resulterne fra sidste undersøgelse i juni 2019, hvor 3474 mobilkunder har deltaget. Call me igen tager førstepladsen, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder.

Figur 1:  Loyalitetsindeks blandt mobilselskaber (indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer)

Det er godt at være den lille i klassen.

I hvert fald hvis man er teleselskab

“De tre podiepladser udgøres af mindre selskaber med simplere produkter og struktur til kundehåndtering. De mindre selskaber er ofte bedre til hurtig omstilling ifht. kundernes ønsker og behov. Samtidig oplever kunderne ofte, at de har en lidt mere skarp profil ifht. priser og service end de store selskaber”, siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group.

BrancheIndex™ Mobil i pressen

BrancheIndex Mobil møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Vi har fortsat det gode arbejde, som også resulterede i, at vi modtog Loyalty Award sidste år. Og i løbet af det seneste år har vi desuden arbejdet målrettet på at simplificere og forbedre vores digitale løsninger og kundernes muligheder for at betjene sig selv online. Vi meget glade og taknemmelige for, at Call me for fjerde gang siden 2015 løber med titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder.

– Kommunikationschef i Call me

 

Det er et kæmpe skulderklap til alle vores dedikerede kollegaer, der gør en positiv forskel for vores kunder hver eneste dag. Alt, hvad vi arbejder for, er at give vores kunder de bedste produkter og services, så de oplever os som den bedste leverandør af det, der næsten er blevet vores ét og alt – nemlig vores mobil. Det er et ansvar, som vi tager på os både i dialogen med vores kunder, men også i form af vores Tal ordentligt -bevægelse, der siden 2012 har arbejdet på at sikre en bedre tone og online trivsel i samfundet.

– Kommunikationschef i Call me

 

Loyalty awarden er en flot og vigtig anerkendelse fra vores kunder, der viser, at vores mobilprodukter, kundeservice, selvbetjeningsløsninger og indsats for at sikre den gode tone i samfundet er påskønnet.

– Kommunikationschef i Call me

 

Få mere information om BrancheIndex

Udfyld formular og få mere information om BrancheIndex.

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon + 45 70 25 26 27, hvis du vil vide mere om BrancheIndex og anvendelse af resultaterne.

Brancheindex

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark