Kundeloyalitet – BrancheIndex™ Mobil
Her er mobilselskabet med de mest loyale kunde
Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.
Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.
BrancheIndex Mobil vurderer mobilselskaberne på centrale områder som:
- Produktkvalitet
- Servicekvalitet
- Værdi for pengene
- Image og omdømme
- Klagehåndtering
- NPS
- Loyalitetsindex
Her er resultaterne fra sidste undersøgelse gennemført i 2020, hvor 4.772 mobilkunder har deltaget. CBB Mobil indtaget årets førsteplads mens sidste års vinde Call me tager pladsen lige under, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder.
Figur 1: Loyalitetsindeks blandt mobilselskaber (indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer)
Mindre og digitalt stærke selskaber i front
CBB Mobil, Call me, og OiSTER er frontløbere i årets BrancheIndex Mobil-undersøgelse. ”Ens for alle disse selskaber er, at der er tale om mindre selskaber som har haft et stærkt udgangspunkt og klar profil med attraktive priser som et stærkt parameter for kundetilgang og et digitalt udgangspunkt. Derved opleves de mindre selskaber ofte bedre til hurtig omstilling ifht. kundernes ønsker og behov. Samtidig oplever kunderne ofte, at de har en lidt mere skarp profil ifht. priser og service end de store selskaber”, siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group.
BrancheIndex™ Mobil i pressen
BrancheIndex Mobil møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.
Find os
Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark
Genveje
Kontakt
: Loyalty Group
: Loyalty Group
: +45 70 25 26 27
: info@loyaltygroup.dk